Vision to Reality
Tiga puluh tahun lalu, seorang wanita membuat papan visi rumah ladang impiannya, dan kini, dia dan suaminya mahu jadikan impian itu menjadi kenyataan! Brian dan Mika ingin buat pelan lantai unik dengan dua suite utama dan almari yang besar.