Checking Out
Hanya tinggal 40 hari lagi untuk menyiapkan Sunburst Inn, dan sebahagian besar kerja masih menanti. Dengan bilik-bilik tepi laut telah siap, Brian dan Mika mengusahakan bahagian luar dan lobi untuk mewujudkan pengalaman tepi pantai yang takkan dilupakan.