The Rhythm Section
Apabila Stephanie menyedari nahas pesawat yang meragut nyawa keluarganya bukanlah kemalangan, dia memasuki dunia yang rumit untuk membalas dendam.
Apabila Stephanie menyedari nahas pesawat yang meragut nyawa keluarganya bukanlah kemalangan, dia terpaksa memasuki dunia gelap dan rumit untuk membalas dendam terhadap mereka yang bertanggungjawab.