Expend4bles
The Expendables yang asal dan baru sedang dalam misi, kali ini ke kilang senjata kimia lama Qadhafi di Libya untuk menangkap Suharato Rahmat.
The Expendables yang asal dan baru sedang dalam misi, kali ini ke kilang senjata kimia lama Qadhafi di Libya untuk menangkap Suharato Rahmat yang sedang menjalankan operasi solo untuk mencuri pemicu peluru berpandu nuklear untuk klien jahatnya, Ocelot.