Justice League: Warworld
Ahli Justice League mendapati bahawa perang benar-benar teruk ketika mereka berjuang di planet WARWORLD!
Sehingga kini, Justice League telah menjadi persatuan individu berkuasa. Tetapi apabila mereka dibawa ke Warworld, Batman, Superman, Wonder Woman dan yang lain mesti bersatu untuk membentuk tentangan yang kuat dan mampu membebaskan seluruh planet.