The Bourne Ultimatum
Hilang ingatan dan orang yang disayangi, Bourne terpaksa memburu masa silam demi mencari masa depan. Mengembara dari Moscow, Paris dan London ke Tangier dan New York, dia mencari Jason Bourne sebenar sambil mengelak daripada pihak-pihak yang memburunya.