Summer Feelings
Jesse Palmer uses Disney and Pixar's Inside Out 2 as inspiration for the bakers to design core summer travel memory desserts. Then, the bakers make emotion cakes so that judges can experience ALL the feelings before choosing whose cake doesn't bring joy.