Selena + Girl & the Goat
Selena Gomez steps up her game in Stephanie Izard's kitchen, where she is challenged with a blind taste test. For her special, Selena makes a ricotta toast inspired by cheese and crackers in hopes of dazzling Stephanie with a cheesy, crunchy creation.