Introducing the Super Camaro!
Freiburger and Finnegan acquire all the awesomeness the late '70s had to offer rolled into one love-it-or-hate-it Mulholland-racer-inspired Camaro. The guys take their sight-unseen purchase on a test run road trip to a very famous racetrack.