Old Town Central
Josie meets Kryz and Daphne for a Hong Kong-style noodle and French toast lunch at an iconic spot in Old Town Central's Lan Fong Yuen. Then, foodie meets fashion as they head over to a converted hipster space for fashionistas and designers since 2014.