Melted Candle Wax Feet
Cindy is desperate to have Dr. Brad fix her stumpy foot and get back to skiing. Gregory has open wounds on both feet and hopes Dr. Ebonie can heal them. Glen's feet are split down the middle, and Dr. Brad is determined to find a solution to ease his pain.