Seeking a View on Isla Mujeres
A young family from Pennsylvania looks to trade cold weather for the beaches of Isla Mujeres. They're looking for a kid-friendly home with two bedrooms and a swimming pool with a view is a must, and they prefer a place that has rental potential.