A Slow Burn
Texan Sarah seeks love in Singapore, but her glamorous look could hinder her search. Meanwhile, Victoria reconsiders her dating standards. Amber's Irish date turns into a compost nightmare, and Monica's budding romance with Bernardo heats up.