Orlando, Florida
Casey Webb's palate-expanding pilgrimage takes him to Orlando, FL, for a hunger-slaying sandwich, a famous footlong and an 8.5-pound team challenge so big that he calls in backup from hometown hero and heartthrob Joey Fatone.