Amazing Animals: Paws for Applause
The eight bakers are challenged by Duff Goldman and Kardea Brown to make paw print gridiron desserts inspired by Puppy Bowl on Animal Planet. Special guest Dan the Ref keeps everyone in line while real live football-playing puppies motivate the bakers.