Step Van to Showstopper
Mandi and Shag have a lead on a '70s step van, which Joe and the team will transform for a fan's badass whiskey business. Plus, the crew must find a new hood for a '54 Chrysler New Yorker wagon that matches the fit, paint and patina of the original.