A Son for a Son
While Rhaenyra struggles to come to terms with her son’s murder, in King’s Landing, Alicent grows concerned that Aegon’s Small Council may lead them to an all-out war. Larys suggests Aegon needs a new Hand, and Rhaenyra arrives at a fateful decision.