Out of the Rubber Ashes
After a crushing defeat, Team Outkast is limping and wounded, but don’t count them out yet. They'll have to regroup to take on this new team's biggest challenge yet when they face Detroit's Jay Payso and his battalion of Fastest Cars in the Motor City.