Funny Car Dirt Drags!
What happens when you buy a funny car on the internet and then try to race a 2,000-hp Top Eliminator Sand Drag car on DIRT? Finnegan, Cotten and Newbern find out when they transform a one-of-a-kind '73 Opel funny car into a dirt-roosting machine.