Looking for the Armored Elf
Chen Bolin meets up with Vivian Hsu in Qishan, Kaohsiung, to embark on their first sister-sister trip together. Together with Sun Jingmin, a pangolin doctor, the two visit pangolins in the mountains and gain a great amount of knowledge.