Rise to the Challenge
Dr. Jeff attempts to diagnose a dog’s devastating mystery illness. Meanwhile, vet tech Hector’s daughter is tasked with caring for a mother dog and her seven pups, and Dr. Baier volunteers to help find new homes for rescued rabbits.