We Engine-Swap the Off-Roaderhome
When Fred and Dave first took a 1975 Winnebago and created the "Off-Roaderhome," it looked cool, but didn't run very well. They'll swap in a big-horsepower engine to see if this motor home can do a burnout like a normal car.