Space Case/Ratman/Dexter Debt
When aliens want to take Dexter away, he gives them Dee Dee. Then, after stuffing the commode full of objects, Krunk and Valhallen go to the basement to try and fix it. Finally, when Dexter gets a bill in the mail from NASA, he panics.