The Ship's Bell Tolls
In treacherous western waters, Sig and Jake gamble on a daring new fishing strategy. Rick and Sophia attempt a perilous boat-to-boat transfer to save a quarter of a million dollars of crab. The fleet mourns the loss of beloved fisherman Nick Mavar.