Wheelhouse Bound
Sig gets tough news at sea forcing the Hansens to make a critical decision as John and Andy lend a hand. With wheelhouse ambitions, Jacob hits a wall with Keith on the Wizard. New captain Jack crosses a line when Harley makes a deal with Jake.