Grubble Gum/The Cinnamini Monster
Chowder makes the big mistake of not sharing his gum with Truffles, and Marzipan City ends up in a sticky situation. Then, when Chowder discovers a lonely monster in the forest, the gang has to find a way to escape from their needy friend.