Rob Lowe's Brat Build
Rob Lowe joins forces with Jonathan and Drew to level up the home of his dear friend and assistant of 27 years. Although she's made a few home improvements, Rob looks to deliver the stylish and functional kitchen and living areas she's always wanted.