Kristin Davis' Dream Home Surprise
Iconic actress Kristin Davis jumps into the world of demo and design to surprise her close friend and fellow single mom with a dream home renovation. She brings in Jonathan and Drew to give the ultimate thank-you by transforming the home inside and out!