Mom Renovates Ocean City, NJ Condo Into Dream Getaway
A mom starting a new chapter in her life hopes to spend more time with her children and grandchildren at the beach. She’ll use her skills as a retired art teacher to help renovate her outdated Ocean City, NJ vacation home.