Norah Jones
Ina Garten is excited to finally meet beloved musician Norah Jones, so she prepares a decadent Bourbon Chocolate Pecan Pie. Then, they discuss fame, family reunions and food on the road before Norah gets a lesson in making Chicken in a Pot with Orzo.