Tanana's Test
Stan and Pat race to prepare Tanana to be a checkpoint for the Iditarod dog sled race. Charlie and Bob hunt a grizzly that has been terrorizing a miner’s camp. Joe trains his new dog, hoping to turn him into a hunting partner.