Bridgeport or Bust
Despite Donovan's hesitation, Alison seizes the opportunity to build in a new area of Chicago. She feels this project is the perfect way to get to know the neighborhood, and while it goes smoothly, cracks continue to grow in her and Donovan's partnership.