Immaculate Deception
Ralph and Tammie Reaser enjoyed life with their growing family in a quaint Ravenna, Ohio neighborhood. When a new couple moved in next door, the Reasers were eager to roll out the welcome mat. They couldn’t have imaged the pure evil that had come to stay.
A couple couldn’t have imaged the pure evil that arrived when new neighbors moved in.