1965 Land Rover IIA
Edd and Mike set a challenge to find the ultimate bug-out vehicle that would run ceaselessly and there was only one contender: the Land Rover Series IIA. Mike knows it’s never too late to rescue one of these beauties; whether Edd agrees is another matter.