A Daughter Disappears
When 16-year-old Skylar Neese vanishes overnight, her parents, Mary and Dave, are instantly sucked into a mysterious world of chaos, rumor and innuendo. Only after a heart-rending six months does the unimaginable and violent truth finally emerge.