Sex, Love and Dinner Dates
Things get uncomfortable when Mary asks Brittani and TJ about their sex life. Trevor's wife thinks his bond with his mother-in-law, India, is too much. Eva and Scott's argument ruins Sunnie's big day. Skylar worries her mom will take over her birthday.