Vegas Hall Pass
Pineapple argues with a woman who has a "hall pass" from her husband. Jeremy gets in a fight, and Elmer hunts for a massive haul. TW's easy tow turns into an ordeal, while a crazy customer goes ballistic on Bridgett, and Shawn makes a spooky discovery.