From Cornwall to Oxfordshire
Bike guru Henry Cole and his great mate Sam Lovegrove, the 'Engine Whisperer', take a trip from Cornwall to Oxfordshire to rummage around in some of Britain's most amazing sheds in search of a nice little earner.