You Dropped a Bomb on Me
Dannielle questions Garrick as her insecurities with Roberta intensify. The Winders hope sparks will fly during potential sister wife Kimberley's visit. The Clarks get an unexpected bomb drop on their date with Emily. Sidian goes on a solo date!