There's a Shark in the Salon!
It's sink or swim for Randy when Shark Tank's Barbara Corcoran comes to Kleinfeld! Bride Bridgette needs a dress she can RUN in -- her wedding ceremony is taking place during a half marathon in Las Vegas!