We're Going to Say "I Do" Underwater!
Omarosa Manigault, star of The Apprentice, is determined to find a colorful, dramatic gown. Meanwhile, a jet-setter wants a dress fit for her Ibiza wedding, and Randy rescues a bride needing a dress for an underwater ceremony!