Drew and Tee visit the Cotswolds to see veteran dealer Giovanni at Burford Antiques. While there, Drew picks out a 19th century glazed bookcase. Next, Drew finds a genuine marble bust from the 1860s in the warehouses of a prop hire company in Surrey.