The Holy Grail
Antiques Expert Drew Pritchard has a 19th-century Virgin Mary statue for Sculptor Nick to restore, Leather Worker Martin turns a vanity case to into a "crock-tail" bar and Woodworker Alex takes on a wonky Carpathian mountain bench.