The Oasis, Part Two
Siblings Leanne and Steve Ford renovate unconventional homes in and around Pittsburgh, Pennsylvania. Designer Leanne is the brains behind each project, while Steve uses his ingenious carpentry skills to bring her over-the-top ideas to life.