Creepy Doll/Death Metal Crash Pit
Mordecai and Rigby discover an old Victorian Doll that Pops has not played with or seen since he was a child and unwittingly unleashes its pent-up rage against him. Muscle Man and High Five Ghost want to crash an old RV into a pit.