Horror in the Hamptons
Actress Melonie Haller was poised for stardom after appearing in the television series “Welcome Back, Kotter” and a pictorial in the March 1980 edition of Playboy. Eager for her next role, she heads to a party in the Hamptons that takes a violent turn.