Sister Time
Ree Drummond's sister, Betsy, is visiting the ranch, and they've planned a great girls' night. On the menu for their evening of cooking, eating and having fun are Frittata, Kale Citrus Salad, Mystery Rolls and Lemon-Lime Pound Cake.