Big Day at the Building
Ree Drummond's making a Tex-Mex themed celebration lunch of Chipotle Chicken Chili, Chili Cheese Muffins, Caramel Brownies and Mexican Punch for the building team and construction workers to enjoy when the covers come off two new entrances.