Home Sweet Home: Ladd's Birthday
Ree Drummond and her family are celebrating Ladd's birthday with his favorite foods for dinner. There's a juicy, rare Filet with Roasted Garlic Butter that Ree pairs with Cheesy Au Gratin Potatoes and a fun cowboy-style Chopped Salad Board.