Like a Fine Wine and Cheese
Stephanie Boswell and Ludo Lefebvre send the final four to a fromagerie where they shop for a dessert spotlighting cheese! After a lesson from sommelier Crislaine Medina, the competitors create a perfect pairing of two desserts featuring wine or liqueur.